Ga naar hoofdinhoud
22 augustus 2017
Digitaal contact
Nieuws

Helena over BeterDichtbij: “Een uitkomst voor iedereen die een druk leven leidt”

Helena van Harberden is patiënt bij Het Van Weel-Bethesda Ziekenhuis en werkt in ditzelfde ziekenhuis als coördinator van de zorgcentrale. Daardoor kan ze de zorg en dienstverlening vanuit verschillende perspectieven bekijken, zo ook via de nieuwe app BeterDichtbij. Inwoners rond, en patiënten van, het ziekenhuis op Goeree-Overflakkee kunnen sinds deze zomer via BeterDichtbij hun praktische en medische vragen stellen. Praktische vragen worden beantwoord door Helena en haar collega’s van de zorgcentrale en receptie. Medische vragen kunnen patiënten stellen aan hun arts of verpleegkundige als zij daartoe worden uitgenodigd. Helena gebruikt de app inmiddels regelmatig, vanuit haar werk, maar ook als patiënt. “Voor iedereen die een druk en gevuld leven leidt, is dit een uitkomst.”

Het volledige interview leest u hier.

Helena gebruikt BeterDichtbij app bij Het Van Weel Bethesda Ziekenhuis - foto 14 768